Almiraaa valla canım benimde eylülün 11 inde iki yaşına giren oglum var 4 eylülde kızımı kucagıma aldım eve geldim birlikte eve girdik ve o gün den beri aglama lar kesilmedi herşeye aglıyor benim oglumda kıskanıyor sanırım kıskançlıktan boyle yapıyorlar
Senin ki baya kötü durumda baya dikkati üstüne çekmeye çalişiyor istersen bi psikiyatri ye götür öfkelenmesi hırçinligi kardeşini cok kıskanması
Peki bebek gelmeden once de oyle miydi