merhaba anneneler 4 gün once dogum yaptim ikinci dogumum normal dogum sancisi çekerke kriz gecirip sezeryana aliniyorum ve bu krızın sepebini tansiyona bagladilar ama hamileleliğim boyunca tansiyon hastaliği konmadi hastanede beşinci günüm kontrol amaçli tutuluyorum tansiyonum düşmüyor 14/9 larin üstünde altina ilaçlada.düşüremiyolar 🥺 benim gibi olan varmi cok bunaldim artik hastane prtamindan filan