Aysenurmiran 4 buçuk aylık oğlum var sadece anne sütü ile besliyorum 15 gündür kakasını yapmadı zeytin yağı sürdüm yok doktor normal dedi. 15 günden sonrası anormale kaçar hafta sonu girdiği için gidemiyorum kendisine bu durumu yaşayan var mı ilaç kullanan
Sevgilimmm Aysenurmiran benim bebeğim 8 aylık olacak hiç kabız olmadı bugüne kadar. 3 gündür çok zorlanıyor ve kakası çok sert . Doktora yazdım duphalac kullan dedi ölçüsünün ne kadar.olmasi gerektiğini soyledi
Damla93 Aysenurmiran 15 gün biraz fazla gibi canım tabi huzursuzluğu sancısı yoksa problem değil ama bize 1 haftaya kadar normal dedi doktorumuz bu gibi durumlar için fitil verdi onu koyuyorum anında yapıyo ve normale dönüyo
Aysenurmiran Damla93 hiçbirşey vermedi hafta içi almam lazım artık zeytin yağı ve masajla zoraki yaptırdım şükür