Mervemerveesk Deletedmom_36 kullanma talimatında o sıcaklık için kolsuz zıbın yazıyor ben de öyle giydiriyorum. Zaten sabah sıcacık kalkıyor
Mirage91 Diladenizim2504 insan tedirgin oluyor üşür mü diye ben de lcwden 1.6 tog vardı onu aldım içine sadece yarım kol giydirsem yetiyor galiba evin içi 25 c oluyor kışın. Evde kışın nasıl giydirmek lazım acaba ay terliyorlar hareketliler şu kış giyimi işkence
Diladenizim2504 Mirage91 Canım benimki 1.5tog Ev sıcaklığı 23° oluyor ben sadece içine bez takıyorum bir de atleti var sıfır kollu Ayağına çorap giydiriyorum üzerini Örtmıyorum zaten İlave bir şeye gidecek olursam çok terliyor
drn5410 Birkizbiroglan hayırlı olsun canım öncelikle kumaşında polyester pamuk karışık yazıyor ama terletmez mi polyester? Ya cildine polyester temas etsin istemiyorum o yüzden özellikle pamuk almaya dikkat ediyorum da yada %100pamuk uyku tulumu var mı acaba
Birkizbiroglan drn5410 % 100 var mıdır bilmiyorum açıkçası.. şuan üstünde mesela ben arada sırtına bakıyorum herhangi bir terleme yok.. sabaha nasıl olacak bilmiyorum 😊
Minikuzu Birkizbiroglan teşekkür ederim baktım 1.7 elyaf dolgulu ve %45 pamuk yazıyor astarı sadece yüzde yüz pamuk
Birkizbiroglan balcicegin_annesi yani ben bir beden büyük aldım 11 aylık desek 9 12 yerine 12 18 aldım. Sizde 6 9 yerine 9 12 alabilirsiniz. Yada daha büyük olsun derseniz 12 18. Aman aman büyük olmadı bize oule söyleyim ama kışı rahat geçiririr.