Sevgilimmm Birkizbiroglan bennde aldım aynısından sayılır LCW den almışsınız sanırım. Evet 1 yazana göre bakacaksınız
SeverusSnape Birkizbiroglan evin sıcaklığı 24-25 dereceyse ben içine sadece kısa kollu body giydiriyorum 1.7 togun.
ayazasaf baybalyanak ben woolnat aldım evin sıcaklığına göre içine uzun kolu body yada zıbın giydiryorum
Berfe baybalyanak geçen kış aldım aşırı terletiyor çocuk uyumadı içinde bu kış nerden alıcam hiç bilmiyorum
Birkizbiroglan baybalyanak https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Tulum/4226452/1026188 demin yapamamisim 🙈😊
Mervemerveesk Cktha ben aynısını aldım kullanıyorum, asla terletmedi. Uygun sıcaklığa göre giydirirseniz içine terleme yapmıyor
Birkizbiroglan Cktha bu ürün Pamuk dendi. Üstünde de pamuk yazıyor. Diğer tulumunda elyaf diyordu. Oyuzden bunu tercih ettim
balcicegin_annesi Birkizbiroglan bebeğiniz kaç kilo ve kaç aylık siz kaç beden aldınız bende ona göre alacağım da
Birkizbiroglan balcicegin_annesi benim bebeğim 10.5 aylık. 10 kilo idi 1.5 ay önce. Ama 12 18 aldım. Büyük olsun rahat olsun diye. Akşam giydirecegim bakalim nasıl olacak.
miniktosbikannesi Birkizbiroglan bende aynisindan aldim dün gece ilk keZ giydirdim icine tek uzun kollu zibinla. Ama ortamin durumuna gore tabi daha soguk olursa altina da birsey giydiririm
Deletedmom_36 Mervemerveesk meraba bende dun 1.7 tog aldim evim sanirim 24 derece falan icine giydirmem gerekir henuz kullanmadim☺️
Mervemerveesk Deletedmom_36 kullanma talimatında o sıcaklık için kolsuz zıbın yazıyor ben de öyle giydiriyorum. Zaten sabah sıcacık kalkıyor