canoglum_ Merhaba kızlar abimin eşi bebeğin ayağının altına yatarken su torbası koyuyormus yapaniniz var mı ben biraz terettütde kaldım da soyleyince kan akışını falan hızlandırır mi diye
Kartanesi26 canoglum_ kışın benimde yeğenimin ayagina koyarlardi annemler ev sobali ve gece biraz soguk oluyordu o yuzden koyuyorlar di doğalgazlı evde oturuyorsan gerek yok bence ne olur ne olmaz Allah korusun patlama segi var ve yanik cok kotu birsey
Mom62636362 canoglum_ gazları olduğunda, üşüttüklerinde koyabilirsiniz, onun haricinde gerekli bir şey değil bence
Deletedmom381 canoglum_ bende beşiğinin kenarına havluya sarıp koyuyordum rahat uyuyordu sıcakta oh mis. Ama dikkat edin patlak delik vs olmasın Allah korusun bi de çok kaynar su dokmuyordum ben
canoglum_ Kartanesi26 yok canım havalar sıcak zaten dogalgazli evdeler de gaz için koyuyormuş 1 buçuk aylık bebek
canoglum_ Mom62636362 benve de gerekli değilde şimdi söylesem karışmış gibi de oluRum diye soyleyemedim