Merhaba kızlar 33 haftalıkken doğumum gerçekleşti. Bebeğim de kesik kesik kusmalar vardı doktorum bunun için bebelac gold thickenerı kullanmamı söyledi. Kullandığım günün ardından yoğun bir şekil de bir defa kakasını yaptı sarı ve kıvamlıydı . Sonra ki gün gene bir defa yaptı . Bugün de 20 dakka arayla iki defa bezini doldurdu . Bu normal mi ? Yenidoğan bebekler gün de kaç defa kakasını yapıyor? Ve nasıl ? Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim