Maviay Boyle bir durumla karşılaşan var mı? Ne gibi bir yol izlenildi? Sonuç ne çıktı acaba? Bebeğimin yüksek çıktı. Nette baktım ama kas hastalığı olabilir deniliyor. Içim içimi yiyor yaşayan var mı boyle bir durum?
Muhammedd23 Diğer postlara yazan yazana ne olur sanki buraya bir kelime bişey yazsakar hepimiz anneyiz sonucta
sahinylz Maviay bizimde ck değerimiz 243 çıkmıştı en son en yüksek 300 gördük aslında yürümüştü ama geri bıraktı şuan 14 aylık faln ck yüksek çıkınca kokrtum biraz alakası varmı diye
Seda_G Maviay postun üzerinden cok gecmis ama lutfen cvplayn bizimde ck degerimiz cok yuksek sizin duzeldi mi noldu bi cvp bulamiyorum delirmek üzereyim artık
Seda_G Nuraydmr Egitim arastrma hastanesinde 1182 cikti bugun tip fakultesinde yaptrdik 44.00 yaziyor referans degerleri farkli hastanelerin hic birsey anlamadim tip fakultesinde yapilan tahlilide yarin gostericez