Kızlar emzirmeden soğudum resmen deodrant kullanma kimyasal var kanserojen madde anne sütüne geçer Diyorlar deodrtantsz hayat ter kokusu düşünemiyorum saç boyamak istiyorum boyama zarar verir parfüm makyaj cilt emer kana karışır zarar verir tdiyolar artık hep kaygı içindeym bebeğim sağlıklı olsun anne sütü alsın diye verdiğim mücadeleye şuan üzülüyorum mama ya geçiş yaptım kaygılar daha çok yoruyor Sizler ne düşünüyorsunuz :(((