Seyyahyol çok mantıklı.bende şuan yarı su yari süt ile yapıyorum gece mamasını yaşına girmesine az bişey kaldı.
ayrıca inek sütü insanlara yaramaz diyenler var.eşim hiç anne sütü almamış, annesi 1.55 babası 1.65 boyunda ve eşimin boyu 1.85.diyeceklerim bu kadar☺️