Dadam tosbikannesiii dışarda mecbur da evde takmıyorum valla. Çok alıştım takmamaya takınca zulüm gibi geliyor 😬 öok dar olmaması lazım evet süt kanallarını etiketleyebilir.
Araseymen tosbikannesiii yeni doğum yaptıysanız bez sutyen talanlarsınız sıkıntı olmaz ben takıyordum bi bakıyordum sütüm almış ıslanmış göğüslerim bir zararı olmuyordu
Flamingom tosbikannesiii ben gece gündüz kullanıyorum ama emzirme sütyenlerinin penye olanları evde yok gibi zaten. Pamuk olmayan sıkan hava almayan rahatsız edeni hiç takma zaten. Ama sütyensiz olmaz sarkar bir kere hem altı terler cilde yapışık rahatsız olursun.
ayazasaf tosbikannesiii saçma değil canım balenli denilen o demirli olanlat veya çok dar olanlar süt kanallarını sıktığı için tavsiye edilmiyor.
Dadam tosbikannesiii dolgulu takmasan daha iyi olur ben kendim de rahatsız oluyorum, daha rahat birşey takabilirsin.
Dadam Balimkizim bizim bi abla var da alışmış o da takmamaya, bir sabah işe gidiyomuş yolda bi eksiklik hissetmiş meğerse takmayı unutmuş 😂 koşa koşa gidip takmış işe de geç kalmış 😂
Birmartannesi Dadam bende üniversitede unutmuştum,,yurtta Çok nadir pek takmazdım zaten bol giderdim ya da hırka giyerdim üstüne,bir gün derse geç kalcaz diye o kafayla kazağımi giymisim,ders başladı bitecek derken gögsum kaşındı o an farletmistim olmadığını 😂😂
Kubraasel61 tosbikannesiii emzirme sutyeni takmazsam gogusleri aciyor sertlesiyor assa dogru oldugu icon fazla süt doluyor bence takilmali
Gtfssdh tosbikannesiii evdedir takıyorum dışardada iğrenç duruyor takmayınca bence evde bez emzirme sütyeni takıyorum hiç etkilemiyor sütündışarda da pentiden aldığım emzirme sütyenimi takıyorum
Unknown tosbikannesiii Balenli olanlar süt kanallarına baskı yaptığından pek önerilmiyor. Emzirme sütyeni takıyorum evde yoksa rahat edemiyorum.
Merveninmiskokulusu Unknown Sütyeni takıp normal atlet mi giyiyorsun canım emzirirken zor olmuyor mu atleti kaldırıp açmak ben emzirme atleti kullanıyorum ama sarkıyor süt çok dolunca