Busraa6842 her bebek gelişimi farklıdır canım takma çok kafana için rahat değilse dr a götür muayene eder bakar 🤷♀️ Benim kızım da geç yürüdü geç konuştu gerçi hala konuşmuyo ama heceler işte baba dede mama al ver anlıyo.
14 aylıktı tam anlamıyla yürümüştü dişi o aylarda çıktı geç çıkardı ama peşpeşe çıkardı iki iki çıkardı dişlerini de şu an 21 aylık yürüyo kendince konuşuyo 8 dişi var 🤷♀️ Yaşıtlarına baksam küçük gibi duruyo ama takmıyorum😊 sizin bebişinz de yapar hepsini sırası zamanı var, sağlıklı olsun gerisi gelir inş 🥰🌸