-civcivlerim- Biogai kullanıyorum ikizlerime 10 gün oldu hiç etki etmedi gazdan sürekli kıvranıp ağlıyolar
Kubrasel05_09 Bende tendavit kullanıyorum ama fayda etmediğini düşünüyorum benimde bebeğim kıvranıyor gazdan sürekli ayaklarını karnına çekiyo
CigdeminMevasi Rukiye5555 biogaia sab ve nurse senedk kızım kolik oldğu için hiç işe yaramadı son 1 aydr mommys bliss kullanıyorz çook memnunum keşke baştan bunu önerseymş doktorumuz
Dilaraozs Gasicon diye bir damla ben kendime damlatıyorum sütümden kızıma geçiyor. Bebeğe verilmiyor. Çok memnunum
Rukiye5555 @Kubrasel05_09 bende zinco kullandım ve gerçekten fayda etmedi geceleri sancıdan uyanıyor çok ağlıyor uyku yok çok zorlanıyoruz aglıcak dereceye geliyorum artık 😔😔
Kubrasel05_09 Rukiye5555 bnde öyle bebek susuyo bu defa bn ağlıyorum içim dayanmıyor yavruma kıvranıp duruyo
anneeee7 Rukiye5555 canım bnn bebeggim cok gazlı zinco gaz damlası kullanıyorum sabah ögle akşam 5er damla verdigim gibi gaz yapıyo ac karnına veriyorm