Gulsummm
Bana da doktorum bu mama yi Önerdi iyi kakasını gazını kolay çıkartır dedi ama malesef bende de kabız yaptı aptamile pronutra ya geçtim cok şükür şimdi günde bir kere de olsa yapıyor ama mama olayı biraz çocuktan çocuğa değişiyor deneyip görmelisin canim