45 günlük bı kızım var. Emerken çok hızlı ve hırıltılı nefes alıyo çok zorlanıyor. Bazen nefesini tutuyor sonra hızlı hızlı nefes almaya başlıyor. Ve bazen de nefes alırken değişik bı ses çıkarıyor sanki alamiyormus gibi.Burnu tıkalı diye günde 2 3 kez fizyolojik serumla temizliyorum ama düzelmiyor gibi.Doktora götürdüm ilk 3 ay normal dedi muayene etti bı sıkıntı görmedi.Emzirmeye korkar oldum 😔 Benimle aynı şeyi yaşayan var mı geçer mi ya da başka doktora mi gitsem çok üzülüyorum 😔