Kizlar dün internet adresinden kendime ve oğluma birkac parça kıyafet aldım ama kargonun içinde faturası yoktu sasırdım gecekten normalde o kadar alışveriş yaparım olurdu içinde veya Kargo poşetinin içinde. İcinde bana büyük gelen kıyafette var değiştirmem lazım bugün hemen gidixem ama değiştirirler mi ya da fatura durumunu napsam bilemedim ya. Ayrıca mail adresimden kontrol ettim faturayla ilgili yine Bilgi yok 🤷🏻♀️