Humakusum
Merhaba kızlar bugün doktor alerji maması verdi smilac augmentin diye 12 de ve 4 te olmak üzere 2 defa içti ve hep memede bi yandan emiyor 48 günlük ama ebe 2 ölçü ver dedi bi yandanda emiyor hiç ayrılmıyor ayrışınca ağlıyor memede uyuyo koyunca uyanıyor aç diye 2. MamYı yaptım yine uyukluyo ama dalmıyor ve gaz yaptı sanki sorum en iyi alerji maması hangisi ve gaz yapar mı bana mı öyle geldi yoksa