Ulkuverasmom yavrum alarmını kur maximum 3 saatte bir uyandır emzir, çok küçük daha uyuması çok öok normal, bebekten bebeğe de fark ediyor tabi, mesela benim kızım 7 gün yoğun bakımda yattı, ordan çıkarttığımız gün hemşire dedi ki uyumayı seven bir bebek değil bugün gece güzel uyur çünkü burdan çıkıp eve gidiyor ortam değiştiriyor, ama yarın başlar yaramazlıklara dedi dediği gibi de oldu eve geldiğimiz gece uyudu ben maximum 3 saatte bir uyandırdım emzirdim, ama ertesi gece benim alarm çalmadan o uyandı 2 saatte bir bazen 1 saatte bir, o gün bu gündüz mesela kendi uyanıyor gece, şuan 44 günlük ben her ihtimale karşı alarm kuruyorum ama o hep alarmdan önce uyanıyor 😊 Mesela kendisi uyanmaya 8 günlükken başladı, ama çoğu yeni doğan uyuyor çok normal, sen kendi haline bırakma bak bir de sarılık varmış alarm kur 2 saatte bir uyandır emzir bebişini bir süre sonra zaten kendi uyanır artık hele şöyle Bi 15 gün daha falan geçsin 😊