Bsra71 busrakilic1 canım benm oğlumda oldu 9 aylıktı olduğunda ilk gün ağladı krem sürüyomusun ben baya krem sürüyodum ne bardak koydum ne başka bişey hiç yapışmadıda bolca krem sür verdilermi krem
Aysayd busrakilic1 benim oğlumda 3 aylık salı günü yaptıracağız oğlunuz toparlandı mı ikinci günde canı yanıyor mu hala
busrakilic1 Aysayd çiş yaparken sızlıyor tabi ama normal davranıyor gülüyor falan sadece çişte anlık ağlıyor biraz. Emziriyorsan bol bol süt yedekle. Fitil kakayı çok yaptırıyor çok çabuk acıkıyor süt yetiştiremedim mama verdim mecbur
Bsra71 busrakilic1 sık sık bezini değiştiriyodum ılık suya otutturmuştum söylemişler kaçıncı günde otutturdum hatırlamıyorum tam olarak. Kremide altını her açmamda bolca sürdğm yine bardak koy her ihtimale karşı ama kremi bol bol sık acısını alır
busrakilic1 Bsra71 bol sıkıyorum aynen yarın oturtacam bende ama işte fitil koyamıyorum belki rahatlar koysam. Calpol veriyorum acısını biraz alsın diye.
Bsra71 busrakilic1 calpol bende verdim 4 yada 5 saate bir demişlerdi bana. Hiç atlatmadım hep verdim. Fitil vermediler bana canım fitil kullanmadım ben
Erencinarinannesi busrakilic1 bolca krem sürüp bardağı koymayın direk bezleyin ben thociline diye bi krem kullanmıştım çok işe yaradı
Aydan123 busrakilic1 bende oglumu yapdiricam sunnet zaten icim icimi yiyordu simdi hepden korkdum insAllah cabuk atlatirlar cok uzuldum 😭
busrakilic1 Aydan123 yine de erken yaptırmak en iyisi 1 hafta 10 gün sürer tamamen toparlanması. İnşallah sizinki hiç ağlamaz
Erencinarinannesi busrakilic1 yapışmaz ben sadece bir gün koydum sonra direk besledim daha çabuk iyileşti 5 aylıktı yaptırdığımızda benim oğlumda bende sünnet külodu almıştım önünü kesip çıkarmıştım onu koymuştum
Aydan123 busrakilic1 insAllah canim 🙏 senin oglunda cabuk toparlar insAllah teyzesi oper o minnos yanaklarinan 😘🙏
Bsra71 busrakilic1 hangi yöntemle yaptılar sünneti 2 çeşit varmış galiba bizimki eski usul dikiş yöntemiyle yapmışlardı. Ağrı kesiciyi aksatma canım