Prensannesi29 InancDemir20 2 ay 3 günlüğüz en fazla 5 dakika emiyor nasıl doyuyor anlamıyorum kilo alımı gayet iyi 🤷🏻♀️
TTY Kızlar 2ay 11 günlüğüz . Akşam 21:00 civarı bağladığım bez sabaha kdar dolmuyor . Sizce beslenmemiş mi oluyor . Sizde durumlar nasıl 🥺f
vuslat1108 TTY benimde şu ara beze takikligim var dolmadan değiştiriyorum zaten ama şu ara azaldı gibi sanki ama aç olsa da ağlar huysuz olurdu. Herhalde
Birhemsire_anne Merve_96 benim. merak ettigim su bebeklermiz büyüyor mide kapasiteleri artması lazım 1 aylıkken yine 15 dk emiyordu şimdide 15 dk emiyolar anlamadm yani daha uzn süre kalmaları gerekmez mi burda görüyorum herkes yazıyor 90 ml iciyor falan
denizsn Birhemsire_anne ama çekiş gücü artıyor öyle düşünün ☺️ Mesela yenidoğan olduğunda hem çekiş az hem kapasite küçük , ama 2 aylıktan itibaren çekiş artıyor mide kapasite genişliyor süre yine aynı kalıyor hatta belki kısalıyor🤗
TTY vuslat1108 aynı durumdayım bende . Sürekli çiş kontrolundeyim. Aç olsa ağlar diyor eşimde ama bende doymadı mı acaba takıntısı kaldı .😥
duygu00 TTY bu çişli bezin tam mı dolması gerekiyor yoksa yaptığı çiş sayısı mı önemli yani günde 5-6 çiş mi yapması gerekir yoksa 5-6 dolu dolu bez mi