Busrammesut Gogsunuz sagilmaya aliskin degilse az gelmesi normal ama bence burda asil sorun biberon kullanimi çunku sut ne kadar artarsa artsin biberondan daha hizli aktigindan bebek memeden emmek istemez hatta bir iki dk emer sonra kendini geri atar cunki akis hizi yavaslamistir sutun.Emmedikce sut azalir ve biter.Size tavsiyem yol yakinken bineronu birakmaniz evet zor olur ama birsuru alternatif var bilmiyorum hangisini denedinz ama eds,siringa,kasik biberon(ucu siringa gibi olandan) alistirma bardagi(suluk +4 veya +6 yunusak uclu olandan)Yani ac bebek bunlardan biriyle icer mutlaka ben 8.ayda gunde birkez mamaya basladim siringa ile verdim suan gece alistirma bardagi ile veriyorum.Memede sut az olmasina ragmen sonuna kadar emiyor red olmadi.