duzenlianne prıma aktıf 6 no aldım dun akşam onu bagladım oyle doldukı sabaha kadar bekletemedım korktum yıne heryer çiş olur dıye sabaha kadar dursa tasırırmıydı test yapamadım korkudan😃yazın onemlı degılde kışın uyku tulumu gıycek gece bez degıstırmek sorun olcak degıstırmesem heryer çiş olucak napıcam bılmıyorum