Arafinannesi Kızlar merhaba 5 gün önce spinal sezeryan oldum karnımı yapıştırma yöntemiyle kapatmışlar aşırı yanıp ağrıyor heleki hareket ederken normal mi?
Klncc Arafinannesi evet normal özellikle yürürken çok yanıyor zaten hemen oturmayın bol bol yürüyün geçiyor
Yenidennn Arafinannesi evet normal benim öyle bir yanmıştı ki ben dikişlerim falan açıldı sandım o kadar kötüydü, yürüdükçe açıyor ama düzeliyor yürümeniz gerekir. Geçmiş olsun.
Arafinannesi Klncc Yenidennn Kubrabazl-80 yürüyorum kizlar hatta kendimi hareketli sanıyorum ama yürüyemecek kadar ağrıyor 🤦🏻♀️
Arafinannesi Yenidennn danıştım olabilir dedi galiba ben çok ayaktayım uykumu alıp kalkınca sorunum yok hiç akşama kadar dolanıyorum en son yatmaya yakın aşırı sızlıyor hassaslaşıyor yürüyemiyorum..