Yarman 2 aylık oğlum çok hareketli eldivenin tekini çıkarayım alıştırma yapayım dedim burnunu çizdi kanattı tırnakları kısaykem yumruk atıyo gözlerini ovuşturuyor parmağı gözüne girecek diye korkuyorum sizler nasıl başardınız?
tospikannesii Yarman benim doğumum tam yaz aylarına denk geldi, üstüne birde antalyadayız daha sıcak. O yüzden ben hiç takmadım bile, evet çiziyor çok nadir, ama 2 gün içinde geçiyor, bence çok tedirgin olmayın ☺️
Melindaninannesi Yarman ben hiç takmadım eldiven havalar çok sıcaktı. Tırnaklarıni azıcik uzasa keserim bı de bizim setimixide kağıt törpü vardı onunla da keskinliğini azaltiyorum 🤗 hem bebislerin ellerini tanıması çok önemli hem de sabah çizer akşama iyileşir ciltleri çok taze 😊
defmommy Yarman kızım 17 günlük ilk iki gün taktım sadece eldivenleri eve gelince tırnaklarını kestim direk takmadım hiç
yigit57 Yarman biz 40 ın içindeyken takmamaya başladık, bebeğin elleri hava almıyor. Bebek ellerini rahat tanıtlamıyor diye. Hiç sorun olmadı. Evet başlarda çiziyor ama hemen iyileşiyor. Çıkartın bence hemen yazık 2 aylık olmuş. 3. Ay tükürük bezleri çalışacak eli sürekli ağzına girecek.
Yarman yigit57 inanın elimden geleni yapıyorum ama çok kuvvetli elleri gözlerini sürekli ovuşturuyo elleri hep yüzünde aşırı sert baskı yapıyo ödüm kopuyor o parmaklar göze girecek diye artık bir yolunu bulucam teşekkür ederim
yigit57 Yarman sürekli gözlerini kaşıyor ise olur mu bilmem ama gözleri kaşınıyor falan olabilir mi ? Yani ne bilim hami sürekli kuşağını çekince kulağı ağrıyor olabilir diyorlarya ? Bi doktora mı danışsanız
Ibocuk Yarman 5 günlükken çıkardık ellerini kontrol edebilsin diye o çizmeler 2 aylıkken geçmişti çizsin varsın geçiyor hemen
Merve_96 Yarman bebeğinde şuan alışık değil eldivensiz durmaya demek ki benim kızımda 2 aylık ama çok nadir çiziyor oda hemen geçer tabi ben sadece ilk doğduğu gün taktım bir daha hiç takmadım bir şey olmaz tırnaklarını kes uzanamasına çok fırsat verme 2 aydan itibaren ellerini keşfetmeye başladı artık buna izin vermelisin ☺️
Misssimsek Yarman ben hiç eldiven tanımadım oğluma. Bazen çiziyor evet ama hemen geçiyor. Suyunuzu varsa azıcık sürün çizdiği yere daha hizli iyilestiriyor ve iz kalmıyor. Hem 2 aylık olmuş buyumus artık ellerini keşfetmesi lazim
Behice_ensar Yarman 5 aylık oğlum hala çiziyor yüzünü çizsin hiç bişey olmaz zamanla azalıyor ilk zamanlardaki gibi çizmiyor şimdi
GoGirl Yarman cok takmissiniz ellerini kesfetme zamani kisin dogdu 10 15 gun taktim en fazla tirnaklarini kesip torpuleyin eldiven doktorlar bu kdr sure onermiyor gelisim acisindan
Blablas Çok fazla takmissiniz bebeğinizin dünyayı keşfetmesine engel olmuşsunuz. Tırnaklarını kestiğiniz kısa tuttuğunuz sürece çizikler çok çabuk iyileşir. Benm kızım 4 aylık 40 ina yakın tırnaklarını kesip çıkardım eldivenleri çok fazla çizmedi de yüzünü bir kaç kez incecik ciddi Br saat bile sürmedi geçmesi iki kez de parmağını gözüne soktu 😂 bir daha da sokmadı sanırım öğrendi. Gözlerini de tabiki ovaliyor gözlerinin içine bir şeyler kaçıyor o yabancı cisimleri de çıkarıyorlar ovalayarak hem de uyku belirtisi. Eldivenleri çıkardığınızda geçen zamanı telafi etmek adına bol bol farklı yüzeylere dokundurmanizi öneririm.
Yarman Blablas bugün başlıcam inşallah çok üzüldüm geç kaldığım için kolik bide zor geçiyor benim için
Medusafer Yarman ben hiç takmadım eldiven evet çok ciziuor yüzünü ama hemen geçiyor tırnaklarını kesersen pek çizme de olmuyor
yigit57 Yarman bende öyleyim. Hafta içi aklıma gelenleri not alıyorum. Pandemi yüzünden koşa koşa girip koşa koşa çıkıyoruz. Unutuyorum diye.