Uğraştığım şeyler yetmiyormuş gibi grip oldum bir de. Uzun zamandan sonra ilk kez saçım ıslak uyudum. Gece de boğazım şişmişti ama sabah resmen tıkanık halde uyandım. Ağrısı kulaklarıma vuruyor. Burnum bir tıkanıyor, bir akıyor. Daha önce kullandığım için aferin içtim. Boğaz spreyi de kullandım. Karabiberli nane limon içtim. Bana mısın demiyor. Kızıma bulaştıracağım diye ödüm patlıyor. Ne içebilirim kızlar var mı bir öneriniz? Emziriyorum bu arada🌸