BoncukAnnesi Bizde o dönemden geçtik, 18 aylık hala altını açtığım gibi ağlayarak kaçtığı oluyor. Ben külot bez kullanmaya başladım o yüzden. yoksa yere yatır bezi tak falan zor hatta takamıyordum bile yamuk yumuk oluyordu. Şimdi yakaladığım yerde geçiriyorum külot bezi.