Yüzündeki döküntü normaldir,her yenidoğanda oluyormuş hormonel,zamanla geçiyor. Ağlaması için bişi diyemedim. Gaz sorunu 20 günden sonra başlıyor. Ağlaması aç olmasından olabilir. Yenidoğan bebeklerin dünyaya alışma süreci bu bide,ışıktan sesten herşeyden ürküyorlar