Asya07 bir de dezenfekte ve kolonya kullanmayın sık sık el yıkamanız en sağlıklısı . Ve 4. Gün belirtileri gitmişti eşimin zaten 1 hafta sonra normale döndü , bolca C vitamini tüketin ve bol bol su , duş alın sirkeyle gargara yapın şimdilik uyguladıklarımızdan aklıma gelenler bunlar . inşallah tez zamanda atlatırsınız 🙏🏻