AysenrAzl4644 Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında az önce düştü ayakta geziyordu kafasının arka tarafını vurdu halıya kusma falan yok haliyle ağladı ama şimdide uykusu var yatirayim mi bilemedim 😔
Alyanur AysenrAzl4644 bizde düştük bisey olmaz canm kafasının üstü tehlikeli Demisti bizim doktorumuz tutamazssinki Suan onu yavrunun uykusu geldiyse bide düşme şekli çok onemli tepe üstü Allah korusun düşerse diyor doktorlar akşam bizde bir kaza atlattık kudurcam diye tak düştü arkası bizimde uyuyor şimdi Allaha emanetler
gulsum2144 AysenrAzl4644 çok geçmiş olsun düşe kalka büyüyorlar kafasında bir şişkinlik yoksa mızmız falan değilse bence uyuyabilir ayno şeyi bende dün yaşadım uyku saatimizin zamanında olmuştu ama uyudu çok şükür hiç bişey olmadı sağlıkla büyütün inşallah 🎀
prenses45 AysenrAzl4644 yatırma canım uzmanlarda yatirilmamasini oneriyo Allah korusun bişey olur die
AysenrAzl4644 Mina0607 bende normal de yatirmiyordum ama saat geç oldu bir saat uyumasa yeterli mi sizce ?
Mina0607 AysenrAzl4644 normalde 2 saat diyorlar sanırım ama düşme şekli önemli diyen olmuş bilemedim🤷🏻♀️
AysenrAzl4644 Alyanur çok geçmiş olsun canım ya yerinde duracaklari yok maşallah yeni nesilin ayakta kanepeden gezerken oyuncagina takılıp devrildi kafasının arkasini çarptı 🤦 Artık çok yasayacagiz sanırım ayaklandilar fakat daha denge yok 😂
Alyanur AysenrAzl4644 sizede canım geçmiş olsun ay o ayaklanma dönemi çok zor biz 2 yaşındayız inan erimiştim o dönemler pesinde koscam diye çabuk toparliyorlar inan ben hala 2 yaşında ama ödüm kopar sokakta düşecek diye
AysenrAzl4644 Alyanur ya gerçekten bir yaş o kadar zor ki hem beslenme hem ayaklanma buralar birde fazlasıyla ishalimiz var dış mi çıkarıyor grip mi bal vermiştim baldan mi oldu bilmiyorum 🤦
AysenrAzl4644 gulsum2144 ya canım dizede geçmiş olsun yani gündüz neyse sorun değilde g ve oldugu zaman bu yatırıp yatirmama mevzusu çok derin gerçekten kararsızım . Allah’a emanetler 💕
AysenrAzl4644 prenses45 bilmiyorum çok kararsiz kaldım kendisi iyi bir sorunumuz yok sislikte yok ama 🙄
prenses45 AysenrAzl4644 doğrudur kuzum benmde başıma geldi kızım düştü tanıdık hemşire ablamiz vardı o hemen yaptırmayn dedi
gulsum2144 AysenrAzl4644 halinden anlarsın aslında sıkıntı olup olmadığını izle bakalım duruma göre uyutursun
elmalikurabiye AysenrAzl4644 nirmalde 2 saat ama benimkide gece dustu kusmasi falan yoktu 45 dakika oyalayabilmistim
AysenrAzl4644 elmalikurabiye yaa bende yatırmadım yarım saat dayanabildi zaten çok uykusuzdu bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Benimm panik yapacağım kadar düşmedi ama kafası direk halıya çarpınca tereddutte kaldım 😔