Hacerr benim oğlumda 🦂 ve elimde en az 8-9 emzik var asla kabul etmiyor geçen gün sweetshiirt fermuarını kapadım azcıkta emziğin kenarına çektim kollarım kopuyor çünkü emziği tutmaktan bir güzel zorla emdi hatta kendi kendine uyudu yetmedi bir dalmış ilk defa bütün işimi yaptım bir günde 🙄 ertesi gün ne oldu hırkayı bile giymedi 🤣🤣🤣 tam bir akrep 🦂 bu arada manyakmısın boğulur diyecek olanlar olur aman he sakın asla anneliğime laf söyleymem başındayken uyuyana kadar o şekildeydi sonra emziğide aldım ağzından