Bizde o sendromlardayiz.. bu ara gece uyaniyor bagiriyor kiziyor agliyor. Konusamiyorda daha iyice sinirleniyor kendini geriye atiyor kucaga gelmiyor anlayamiyoruz cok kotu ya. Galiba artik korkutuyor ruyalar falan. Ben bir muska falan dusundum korkutmalari icin dua seklinde cok iyi geliyormus. Ama bu sendrom inat aglama sinirlenme nezaman bitecek bilmiyorum cok zor.. Bazen dişlerimi cok skyorum sabir diye..Allah bizlere sabir versin.