Benimde kızım bu nedenden erken doğdu. Ben ikinci çocuk düşünmüyorum. 20 aylık oldu kızım. Bir daha o günleri yaşamak istemiyorum zor hamilelik erken gelen bebek.
Erken dönemde serklaj yaptırırsınız olur biter siz düşünüyorsanız. Çünkü 2. Gebeliğinizde de aynı şeyi yaşamanız mümkün. Yapısal bi durum bu. Bebekle hamilelikle alakası yok