Ekintuba Ben baya baya tiryakiydim.Hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım. Çok nadir tek tük hamileyken içtim 2 ayda 1, 3 ayda bir daha sonra içmedim. Doğum yapalı 4 ay oldu bir kere içmek için yaktım yarısına gelmeden söndürdüm. Arada canım çok istiyor ama emzirdigim icin bebeğimi görünce içim elvermiyor,kıyamıyorum içmiyorum.