Önerisi olanlar var mı ? 3 yıllık evliyim aslinda eksikliklerini çok hissetmedim ama misafir geldiğinde çok kolaylık oluyor normal prize takılan kahve makinam bar ama 3. Fincana geçince köpük falan kalmıyor sırf bu yüzden gelene normalde kahve verilir ilk ben yapmıyorum ama diğer makinalar çok güzel yapıyor