
arkadaşlar oğlum 22 aylık sipariş vericm bu montu.18-24 92 cm.2-3 yaş 98 cm diyor geçen sene montları hemen küçülüyordu ona aynı ayında aldık diye.oğlum zayıf Ama boylu boyu 91 cm hangisini alayım 🤦🏻♀️ Zaten ancak kasım Aralık gibi giydircm Suan havalar hala hırka havası.sizce hangisini alayım kazak vs elbiselerle de fark eder teşekkür ederim 🙏