Mugeycl cok iyi anliyorum seni bende senin gibiydim.. Hatta dedim mama yesin nabalim tam vazgectim sutun azalmaya basladi ama sonra kuzenim onun bebeği 2 ay daha büyük benimkisinden.telefondan hep arayip ayy senin mama meseleside zor, kalk yap geceleri biberonla gez,ay şükür benim sütüm bol oglum emiyo sapur sapur keşke seninde sutun olsaydi…. Ve o an çıldırdım bnm neyim eksik ya bende aneyim benimde sutum var, neden emiyor bebeğim… Silikon ucu takardim ben sonra bi gun atim onlari yavaş, yavaş sakin alistira alistira verdim kızıma ucumu, esim tutu kizimizin elini koydu sol göğsüme, bebegin hisetti beni, bnm tenimi, bnm kalbimi ve emeye basladi yarim yamalak ve BAŞARDIM! GERÇEKTEN COK BUYUK RAHATLIK ASLA VAZGEÇME… Sonra yaralarim oldu ama hersey kizim için… Şimdi gozlerine baktikca ve tek besin kaynayi anne sutuyken şükürler olsun diyorum iyiki vazgecmedim… Sabret yapabilirsin💐