4 ay 20 günlük oğlum var geceleri uykusunda sürekli aglayarak iç ceke ceke ağlıyor pişpiş deyip hafif beşiğini sallıyorum veyahut elini tutup burdayım anneciğim diyorum susup tekrar uykuya dalıyor sonra saat başı tekrar oluyo sizce niye böyle olur aynı durumu yaşayan varmı