Bukoo Yanı benimkide buna benzer birşey oldu bende ilk 30 gün kanamam oldu 1 hafta temiz kaldım sonra bi 10gun daha kanamam oldu yine 2 hafta temiz kaldım sonra 1 hafta kanama ondan sonra düzeldi ama su an çok şükür günü gününe gelir yani. Doğumdan sonra düzensizlik olabilirmiş doktor öyle söylemişti hatta bi ablam var 1 sene adet görmemişti eğer kanamanın yoğunluğunda renginde ve kokusunda bi anormallik yoksa korkmanıza gerek yok