tubbaaa mrszng03 shacfer kullanıyorum 3 yıl old çelik kurbu bambu ama hiç bişey olmadı canım ısınmıyorda
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi mrszng03 Cam çaydanlık 🥰 cayın tadı bile daha güzel geliyor. Damlatmıyor, dökülmüyor ağzı ona uygun yapılmış. Ben çok beğeniyorum çay daha çabuk oluyor. Mis gibi 🥰
mrszng03 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben çok sakarım onu hemen kırarım yoksa görüntü olarakta çok şık :)
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi mrszng03 yok ya niye kırasın, caydanlık kaç kere düşebilir ki cocujlu evbirde en dikkat sttiğim mis gibi öneririm ben.