kuralsiz Merhabalar 6.ayımıza girdik ama bağışıklığımız düşükmüş. Bu durumda karşılaşanlardan fikir istiyorum. Güçlendirmek için ne yapmak ne yapmamak lazım. Teşekkürler
FerahKuzum Ben kızımın ayak tabanlarına çörekotu yağıyla masaj yapıyorum. Teyzem önermişti tüm çocklarna yapmış maşallah hepsi kapı gbi 😊 çörekotu içib de ölümden başka her derde devadır derler ya hani. İnşallah şifa oluyordur kızıma 😊