Azrasmomm Sizde de öyle mi hanımlar . Mesela yeğenim öyle değildi 3 yaşında şu an. Benim kızım hala ilk diş çıkardığı zamanlardaki gibi salya akıtıyor ve her gördüğü şeyi ağzına götürüp ısırıyor normal mi acaba. Bu arada üstte 4 altta 4 dişi var 🦷