Alyaerva Kızıma Benden gecti aynı benim gibi çok hapşırdı sonrada grip oldu burnu akıyor gecede sinirleniyp uyumuyo ne iyi gelirde hemen geçer 😢
Ulzougyud Alyaerva biz de hafif geçiriyoruz. Sürekli burnunu aspiratör ile çekiyorum rahatlıyor. Serum fizyoloji sıkıyorum. Hemen atlatırsınız inşallah 🙏🏼
PrensesAnnesi- Alyaerva bizde 10 aylığız burnu akıyor 1 haftadır serum fizyolojik ile idare ediyoruz doktor birşey vermedi ateşi çıkarda şurup ver dedi sadece