Benim bebeğim 2 aylık. Düzeni şöyle, Akşam 9 olunca karanlık sessiz odaya geciyoruz emzirip altını değiştirip yatiriyorum. Uyuması yarim saat sürüyor, maximum 1 saate dalmış oluyor. Gece 3 gibi bide sabaha karşı 6,7 gibi uyanıp emiyor. Kaka yapmadığı sürece altını degistirmiyorum uykusu kaciyor yoksa. Sabaha 10 da kalkiyoruz emiyoruz. Gündüzleri uykusu sık ama kısa oluyor. 12 civarı uyuyor 1 saat sonra uyanıyor, 2 saat uyanık kalıyor. 3 te uyuyor tekrar 1 saat. 6 gibi uyuyor 7 de uyaniyor. Genelde düzeni bu şekilde ilerliyor. 🤗