Bebeğim 9 aylıkken işe geri döndüm 3 hafta oldu başlayalı önceden beni görünce heyecanlanır bana gelmek için can atardı veyahut odada babası falan olsa ben odadan çıkınca ağlardı kucağımdan başka kimseye gitmezdi bu hafta maalesef bunların tam tersi oluyor kucağımdaysa kim gel derse gidiyor odadan çıktığımda artık arkamdan ağlamıyor ve özellikle işten döndüğümde benimle göz teması bile kurmuyor benden soğuyup beni unuttu mu acaba artık bu durum beni üzüyor ister istemez 😔😔😔