Kızlar bebeğimde üç aydan beri biberon reddi var şimdi 4 ay 10 günlük uyanıkken içeremiyordum bugün normal mamasını verdim içmedi kaşık mama almıştım bide onu deneyeyim dedim biberona yaptım ve içti çektim diğer mamayı verdim içmedi acaba mamayı mi beğenmiyor bu üçünçü mamamız ve hepsine aynısını yaptı yani değiştirmeyi denedim ? Sizce mamaları mi beğenmedi sütümü de savıyorum aynısını yapıyor sütün içine bi tane kendim cici bebe yapıp atsam içer mi ne yapayım yol gösterin😭