Kızlar sırasıyla babası sonra ben ve şimdi de bebeğim hasta oldu galiba. İki gün önce çok hapşırıyordu. Sabahtan beri de öksürük var ve burnu tıkalı. Serum fizyolojikle temizliyorum ama öksürüğü nasıl gidecek? Düzenli uyuyup uyanan bi bebek ama hem geç yattı hem de sürekli uyanıyor. Canı mı yanıyor yoksa burnundan dolayı mı bilmiyorum. Odada kettle kaynattım ama bi işe yaramadı gibi. Napacağım allah aşkına bi fikir verin. Vicdan azabı çekiyorum bizim yüzümüzden oldu diye çok kötüyüm.