iyimserperestt Mucizebebegim bende korkuyordum mecbur korka korka yaptım daha çok küçük yoksa bu kadar stres yapmaz insan.
elif-emirinannesi 2 aydır adet olmuyorum bekliyorum. Ne kanda ne de ultrason da gebelik yok o yüzden bekliyorum. Doktor emzirme ağır kesiciler gecikme yapabilir dedi. 6 aylık bebeğim.