Doğumdan sonra oldum çok şiddetliydi aile hekimi fitil hap krem verdi geçmişti bir ay önce yine oldum felaket şekilde yürüyemiyordum acıdan ağlıyorum yine gittim aynı ilaçları kullandım hiç faydası olmadı çok ilerlemiş doktor dedi tek çözüm ameliyat oldum çok şükür kurtuldum ama yine olabilirmiş rabbim kimseye yasatmasin