Kızlar selam,
birkaç sorum olacak, bilenler cevaplarsa çok sevinirim.
kızım 15 aylık, en son 13 aylıkken kontrole götürdüm, korona yüzünden sık sık götürmek istemiyorum.
bu ay da götürmeyi planlıyorum.
13 aylıkken kontrole gittiğimizde, bir sonraki kontrolünde doktoru kan sayımı yapacağını söylemişti. bu kan sayımı nasıl oluyor? ilk sorum bu.
ikincisi, bu süreçte hangi aşılar yapılıyor? yani kaçırdığım bi aşı var mı? özel aşılar hariç.
en son 12 aylıkken 1 yaş aşıları yapıldı, 13 aylıkken de bexsero ilk dozu yapıldı.
bilgilendirir misiniz lütfen.