Burcu7575 lydia91 bende tam kapanıs saatıne denk gekdı ınt da gordum hemen aradım aldırttım son bı tane kalmıstı nasıp
Deletedmom411 Bende trendyoldqn sipariş etmiştim biminkini görmeden önce 130 TL’ye aynı marka pilsan ama hala gelmedi sağolsunlar
Burcu7575 Deletedmom411 bende siparıs edecektım oyle unuttum bugun tam kapanma saatıne denk gelmıstı gordugum hemen arayıp aldırttım yokda bebekle ewden cıkamazdım o saate son bı tane kalmıs zaten nasip